بیت علی بهشت وفاداری من است
 
 
بیت علی بهشت وفاداری من است

عباس من غلام عزیزان فاطمه است

این ابتدای درس علمداری من است

درس وفا اگر به ابا الفضل داده ام

بیت علی بهشت وفاداری من است

روزی که بار زینبت آمد به دوش من

دیدم که خویش در صدد یاری من است

روحم ز درک خدمت زینب بزرگ شد

این خانه جایگاه فداکاری من است

در کربلا نبودم اگر یاریش کنم

شهر مدینه شاهد غمخواری من است

خاک بقیع را گره با کربلا زدم

اینجا حریم اشک و عزاداری من است



درس وفا اگر به ابا الفضل داده ام

بیت علی بهشت وفاداری من است

روزی که بار زینبت آمد به دوش من

دیدم که خویش در صدد یاری من است

روحم ز درک خدمت زینب بزرگ شد

این خانه جایگاه فداکاری من است

در کربلا نبودم اگر یاریش کنم

شهر مدینه شاهد غمخواری من است

خاک بقیع را گره با کربلا زدم

اینجا حریم اشک و عزاداری من است

 




نظرات شما عزیزان:

خداحافظ رفیق
ساعت10:02---5 ارديبهشت 1392
یا ام البنین ای ام بی بنین



اجرتون با مادر ابالفضل (ع)
پاسخ: یا زهرا شهادت نصیبتون ان شا الله


ساعت9:56---5 ارديبهشت 1392
خداقوت زيباست
پاسخ: ممنون... یا زهرا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,